Hvordan går det?

Hvordan går det så med indholdsproduktionen? Det vi engang troede, bare lige var at tage nogle billeder med mobilen, har udviklet sig til en hovedpinen. Det er ikke altid nemt, at lave det flot og engagerende. Derfor benytter flere og flere virksomheder sig af bureauer, som kan hjælpe med produktion.

  1. Producere indhold, der engagerer målgruppen 
  2. Producere nok indhold
  3. Få flere medarbejdere til at bidrage
  4. Producere varieret indhold
  5. Måle effektiviteten af indholdet

Hvordan laver man indhold, der ikke ser alt for uprofessionelt ud?

Sørg for en god planlægning. Lav enkle film med mobilen, og identificer de store produktioner.

I stedet for at nøjes med én film, så tilbyder vi en langt mere effektiv løsning. Flere film, fotos og produktioner spredt ud over en længere periode. 

Ved at lave flere små produktioner af høj kvalitet sørger du for at være længere tid i folks bevidsthed, og at dit budskab bliver gentaget. Du kan ramme bredere og få flere visninger på denne måde.

Mejnecke Meda tilbyder en abonnementsløsning, så I kan få en stor produktion af film, fotos, artikler eller podcasts. Det bliver selvfølgelig skræddersyet til jeres behov.

Content marketing skaber den opmærksomhed, der er er nødvendig for at skabe nye leads, og samarbejde er nødvendige i den proces. Vi kan både sørge for SEO, annoncer og produktionen i forhold til jeres marketingplan.

Content marketing, med alt hvad det indeholder er et marathonløb. Det kræver vedvarende vedligeholdelse for at fastholde og engagere målgruppen uanset om det er B2B eller en forening.

 Især på udvalgte videoproduktioner betyder kvaliteten noget for dem, der ser på det. Vil vi identeficerer vores brand med “dårlig” videoproduktion? Eller skal der noget mere til?