Kommunikation

Der er mange måder at kommunikere på, men én ting er sikkert. Video er kommet for at blive.

I dag er video altså mere populært end nogensinde før, og som virksomhed behøver man ikke lave storstilede videoproduktioner for at lykkedes med sin markedsføring. Video i øjenhøjde og autentiske fortællinger virker og fanger din målgruppe langt hurtigere end tekst.

”500 timers video bliver uploadet til Youtube hvert MINUT”

Der skal ske noget andet, hvis du vil skille dig ud fra mængden. Mere end bare SEO og en evig jagt på tal. En web-dox kan være en måde at vise en anden og mere personlig side af virksomheden frem. Mange fodboldklubber har de senere år haft kameraer med inde i omklædningsrummene og direktionslokalerne. Det har givet et helt nyt og unikt indblik i klubberne. Med store seertal oveni. Afsnittene bliver ved med at få nye tal og bliver set igen og igen. Man har et meget langtidsholdbart produkt, som adskiller sig fra almindelige opslag. 

”Fortællinger der bruger flere medietyper er populære blandt brugerne, og bliver flittigt delt på sociale medier. ”  DMJX

Web-dokumentaren er alle tiders måde at skabe branding, opmærksomhed og tillid til din virksomhed. Med almindelige opslag kommer man aldrig rigtig i dybden. Med Web-dox har du mulighed for fordybelse og  at skabe en længere fortælling. Man kan lave en kort afgrænset serie på 4 episoder, som har en enkelt fokus. Allerede her har du god tid og mulighed for at fortælle mere end fra 100 Instagram-stories. 

VIDSTE DU AT:

  • Vi tilbyder digital administration
  • Indholdsproduktion. Herunder artikler, video, podcast og fotos.
  • Strategisk planlægning
  • Content marketing og reklamefilm