MANIFEST

Credosubstantiv <-s> : Etymologi: fra latin crēdo ‘jeg tror’ [figurativt] credo – Deres credo var at få det optimale ud af tilværelsen. 

VI ER TIL LANGE FORHOLD.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

JAMEN -DET PLEJER VI AT GØRE

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være ægte samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde. Og så er vi ikke bange for at udfordre vanetænkning. 

VI OVERHOLDER VORES AFTALER.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger. 

BE BRAVE

Brands vinder ved at vise vejen. Gør det sjovt, skægt, skarpt, spektakulært eller endnu bedre: Gør en forskel.

FOLLOW THE PLAN

Det er næsten ligegyldigt hvilken form for kommunikation man anvender, så kræver det planlægning og et klart strategisk udgangspunkt. Det samme gælder for ens Sociale Medier. Hvis man vil lave en succesfuld strategi, så kræver det en forståelse for ens målgruppe og hvordan man kommunikerer med målgruppen.

SHOW IT – DON`T TELL IT

Man kan jo altid diskutere, om hønen eller ægget kom først, men faktum er, at talte ord ikke gør det alene. Gode idéer er kun gode, hvis de eksekveres.